9.08.2011

Best Mall in Ankara

Bir alışveriş merkezini güzel yapan en önemli şey nedir? Nasıl? İçinde dolaşan kızlar mı? eveet Barney... ama onu ayrıca konuşuruz biz kendi aramızda, öhö öhö.. hmm.. neyse..

eveeet, bir alışveriş merkezini güzel yapan en önemli şey nedir?................. Tabii ki içinde dolaşan kızlar, sağol Barney!! :)

Pekiiiii, bir alışveriş merkezini güzel yapan ikinci önemli şey nedir? Gözleri yormayan, ama tezat bir şekilde de bir o kadar da göz alıcı ve insana zenginmiş gibi hissettiren ışıklandırmalar? Hava karardıktan sonra Panoranın lobisindeki haritanın üstündeyken 360derece etrafınıza baktınız mı hiç? Sarı ve beyaz ışıkları geniş ve yüksek koridorlarda o kadar muntazam kullanmışlar ki, iyi ki buraya gece gelmişim diye düşündürtüyor insana.

Armada... burasının da dış mavi görüntüsünü seviyorum. Hele şehir dışından, İzmirden falan yeni gelmişsem, aştiye yanaşmak üzereyken, bana "Ankara'ya geldin ama aslında iyi birşey yapmış bile olabilirsin dostum" diyen yegane manzaradır Armadanın gece görüntüsü. Buradaki iç ışıklar da mavi temalı olması serinlik ve sakinlik hissettiriyor bana. Panoradaki lüks ve birinci sınıf hissi burda yok bence. Yani genel olarak Panorada Armadaya göre daha çok para harcamam buna bağlanabilir sanırsam.. Armadadakiler duyuyor musunuz? Change your ligths dude!

Forum Ankara.. çok uzak... çoooook uzak.. hayır aslında şu yanları, yok yok vazgeçtim... çooook çook uzak!

Cepa.. yaaani.. normal standard Cepa işte... önündeki buz pateni pisti ve 2.sınıf lunaparka rağmen bile söyleyebileceğim şey; yaaaani... :/

Kentpark.. bak bu güzel oldu. Şimdi diyeceksiniz e Cepa?? aynı?? ona neden "yaaaani", de bu güzel? sizce? ..... nasıl??.. ışıklar mıı?? Hehe evet canım ışıkları cepadan güsel ama bunun dış cephesi daha güsel.. eskişehir yolundan gece bilkente ya da ümitköye vs giderken kafanızı çevirip bakıyorsunuzdur bu 2 AVMye.. ve ben genelde ilk hep Kentparka bakıyorum, o baktırıyor yani, bnm bi suçum yok...

Ankamall tavanı basık, Antares gündüz saatlerinde ferah ama biraz küçük mü olmuş ne? Karum, kimse mi gelmez bi AVMye, hep boş hep boş... As a result my friends!.. Benim listem;

1.Panora
2.Armada
3.Kentpark
4.Antares
5.Cepa
6.Ankamall
7.Karum
8.Forum Ankara (aslında çooook uzak, ama iyi ki IKEA açıldı da, biraz daha yakınmış gibi gelmeye başladı..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder