3.08.2011

Hi Guys!! What Up?

Az önce "Barney Stinson Blog"da dolanıyordum ki, bu arada süper şeyler yazmış yine, bir özendim bir özendim, ve ben de bir blog yazarı olmaya karar verdim. Peki ne yazmalıyım acaba? Barney gibi kızlar hakkında mı yazsam dedim, sonra biraz tehlikeli olur gibi geldi, şimdilik vazcaydım :P Sonra dedim Orta Çağ ile ilgili birşeyler mi yazayım? Ya da Spielberg tarzı ilginç rüyalarım? Evet evet, bunlar olabilir sanki. Aslında ben askere gitmeden önceki Gökhan daha çok ilgiliydi sanki bu konularla; opera, şövalyeler, klasik müzik, daha bir çok şey... askerde köreldi mi acaba eski ilginç(!) karakter özelliklerim? yoksa yaşlanıyor muyum ne?

Bir de eski Gökhan'ı özledim galiba? buz patenine bile gitmiştim meraktan, gerçi o günden beri hala dengemi tam bulamıyorum ama olsun... Bu blogda yazdıklarımın yeniden eski Gökhan olmama yardımı dokunur, dokunsun yani güzel olur bence..

Yazmaya başlıyorum, görelim bakalım kaç hit alıcaz? :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder